LR alliance vs BH alliance: An OSW History Thread

Discuss past and ongoing wars.

Moderator: Kingdoms at War

Re: LR alliance vs BH alliance: An OSW History Thread

Postby -C4- on Jan 5 2013, 4:46pm

The post is long but the level of details is high.
-C4-
 
Posts: 349
Joined: Nov 9 2010, 8:06pm

Re: LR alliance vs BH alliance: An OSW History Thread

Postby IIIllIllIIlPARADOXllIIlIllIIlI on Jan 5 2013, 4:49pm

Hmm interesting....well no not really, lol and I thought before most BH members switched or went to LR a whole back ago that I thought IG has some connection to them before the split (could be wrong), anyway I also thought that the 3 clans you first mentioned like TB were already part of IG so they didnt really lie they have wayyyyy more subs, lol "supposedly" In my opinion I think IG is just another Zaft and it puzzles me if you are saying the truth that LR never asked for help but then why do they have it hmmmmm seems to be another OSW mystery where you don't know unless your in it :) lol good luck tho
IIIllIllIIlPARADOXllIIlIllIIlI
 
Posts: 263
Joined: Dec 30 2010, 9:29pm

Re: LR alliance vs BH alliance: An OSW History Thread

Postby iNinja on Jan 5 2013, 5:04pm

I never thought kaw could be so interesting.
iNinja
 
Posts: 412
Joined: Jun 16 2010, 7:25am

Re: LR alliance vs BH alliance: An OSW History Thread

Postby pin_master on Jan 5 2013, 5:27pm

blazey you claim 1 vs 1 was broken when SirHayden hit then get all pissy when belle claims the 1 vs 1 was broken. might wanna check your story next time 
pin_master
 
Posts: 200
Joined: May 5 2011, 3:35am

Re: LR alliance vs BH alliance: An OSW History Thread

Postby IIllD3FIANCElllII on Jan 5 2013, 5:33pm

Pin, how can it be broken when we were still in pm discussing it with belle? I simply didn't have a chance to inform BH at that point.
Pretty desperate attempt, on ur part pin. So LR, tyvm lol
IIllD3FIANCElllII
 
Posts: 1466
Joined: Sep 13 2010, 7:36pm

Re: LR alliance vs BH alliance: An OSW History Thread

Postby IIllD3FIANCElllII on Jan 5 2013, 5:44pm

I keep hearing "set up war, set up war..lr didn't ask any body" blah blah blah. Tho #33 on LR roster, Taxman..his banner makes me wonder
IIllD3FIANCElllII
 
Posts: 1466
Joined: Sep 13 2010, 7:36pm

Re: LR alliance vs BH alliance: An OSW History Thread

Postby IxlXIxI-__RaDi0AnGeL__-IxlXlxI on Jan 5 2013, 5:48pm

Does TroubleMakers mouth have a off button??

Il_KINGs_RollingDeathCradle_lI wrote:Wow .... Longest post in KaW ever!!!!


8--_ITO__lTllVALIITI__OTl_--8 wrote:That was one loooooong post


Wouldnt it be wonderful if it did ;)
Last edited by IxlXIxI-__RaDi0AnGeL__-IxlXlxI on Jan 5 2013, 5:57pm, edited 1 time in total.
IxlXIxI-__RaDi0AnGeL__-IxlXlxI
 
Posts: 167
Joined: Sep 3 2010, 1:33pm

Re: LR alliance vs BH alliance: An OSW History Thread

Postby YAlllIIlIIIIlRDCIIllIlllIIlIFl on Jan 5 2013, 5:51pm

Wow .... Longest post in KaW ever!!!!
YAlllIIlIIIIlRDCIIllIlllIIlIFl
 
Posts: 441
Joined: Jan 17 2012, 3:17am

Re: LR alliance vs BH alliance: An OSW History Thread

Postby *Spelling_Unicorn (01) on Jan 5 2013, 5:51pm

Hmm your right taxman number 33 on lr's roster does make me wonder.....
*Spelling_Unicorn (01)
 
Posts: 110
Joined: Jul 3 2011, 4:08pm

Re: LR alliance vs BH alliance: An OSW History Thread

Postby IGropeCareBears on Jan 5 2013, 6:15pm

I'm confused? Aren't players supposed to have some privacy when reporting/talking to mods? His thread lock reasons should be a private matter. This just shows your BIAS towards your clan than your modding duties. Sounds like you should retire from being a mod Belle.
IGropeCareBears
 
Posts: 13329
Joined: Dec 13 2010, 7:17pm

PreviousNext

Return to Wars

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests